Informació de l'ús de cookies

Josep Espín,

Informació de l'ús de cookies


Informació de l'ús de cookies Les cookies són informacions breus que s'envien i emmagatzemen en el disc dur de l'ordinador de l'usuari a través del seu navegador quan es connecta a un web. Les cookies es poden utilitzar per recaptar i emmagatzemar dades de l'usuari mentre està connectat per facilitar-li els serveis sol·licitats i no se solen conservar (cookies de sessió), o per conservar les dades de l'usuari per a un altre tipus de serveis futurs i que es poden conservar per temps indefinit (cookiespersistents). Les cookies poden ser pròpies o de tercers. Existeixen diversos tipus de cookies:
  • Cookies tècniques que faciliten la navegació de l'usuari i la utilització de les diferents opcions o serveis que ofereix el web com identificar la sessió, permetre l'accés a determinades àrees, facilitar comandes, compres, emplenament de formularis, inscripcions, seguretat, facilitar funcionalitats (videos, xarxes socials…).
  • Cookies de personalització que permeten a l'usuari accedir als serveis segons les seves preferències (idioma, navegador, configuració…).
  • Cookies d'anàlisi que permeten l'anàlisi anònima del comportament dels usuaris del web i també mesurar l'activitat de l'usuari i elaborar perfils de navegació amb la finalitat objectiva de millorar els llocs web.
  • Cookies publicitàries que permeten la gestió dels espais publicitaris del web.
  • Cookies de publicitat personalitzada que permeten la gestió dels espais publicitaris del web sobre la base del comportament i hàbits de navegació d'usuari, d'on s'obté el seu perfil i permeten personalitzar la publicitat que es mostra en el navegador.
Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya utilitza cookies tècniques, de personalització i d'anàlisi, pròpies i de tercers, que en cap cas tracten dades de caràcter personal, però capten hàbits de navegació per a finalitats estadístiques. Per això, en accedir a la nostra web, en compliment de l'article 22 de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació, li hem sol·licitat el seu consentiment per al seu ús. De totes maneres, li informem que pot activar o desactivar i aquestes cookies seguint les instruccions del seu navegador d'Internet:
  • Chrome: Configuració -> Mostrar opcions avançades -> Privadesa -> Configuració de contingut.
  • Firefox: Eines -> Opcions -> Privadesa -> Historial -> Configuració Personalitzada.
  • Internet Explorer: Eines -> Opcions d'Internet -> Privadesa -> Configuració.
  • Safari: Preferències -> Seguretat.
  • Opera: Eines -> Preferències -> Editar preferències > Cookies
  • Edge: Configuració -> Veure configuració avançada -> Privadesa i serveis -> Cookies
Para més informació, pot consultar en l'Ajuda del navegador o les pàgines de suport: [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Modificar cookies